• ONA doet mee aan verschillende acties, waaruit opbrengsten gegenereerd worden die ten goede komen aan onze vereniging. Hieronder worden de verschillende acties weergegegven met bijbehorende uitleg.

Tourspel:
    Met het Tourspel van ONA krijg je de mogelijkheid om de spanning van de Tour mee te beleven, door op papier ploegleider te worden van een door jou zelf samen te stellen ploeg. Alles wat je hiervoor moet doen is eenmalig een formulier invullen en de renners verdienen de punten (en misschien de prijzen) voor jouw. In de documenten hieronder lees je meer informatie!

Doe je mee? De deelnameformulieren kunnen worden ingeleverd tot zaterdagmiddag 29 juni 2024 om 14.00 uur!

Namens ONA bedankt voor uw deelname en heel veel succes met uw ploeg!

Inschrijfformulier ONA Tourspel 2024

Informatie Tourspel ONA 2024

De grote clubactie:
    Ieder jaar in september start de grote clubactie. Een lot kost €3,-. Hiervan gaat 80% (€2,40 per lot) direct naar onze clubkas. (Jeugd)leden verkopen loten aan vrienden, familie en buurtgenoten, gaan langs de deuren en/of delen een verkooplink via Whatsapp en social media. Koop loten en steun onze vereniging! Je maakt ook nog eens kans op mooie prijzen.

De paasactie:

Eind maart/ begin april verkopen de jeugdleden paaseitjes. De eitjes kosten €2,50 per zakje. Betalen kan via de QR-code én contant.

Rabobank Clubsupport:
    Met de jaarlijkse stemcampagne kiezen de leden van de Rabobank welke lokale clubs hun stemmen verdienen. Aan de hand van het aantal stemmen, ontvangen clubs een steuntje in de rug. Als Rabo-lid kun je ieder jaar stemmen op jouw drie favoriete clubs.

Thea's jeugdkamp:
    Jaarlijks organiseren we een Jeugdkamp, op ons sportpark, ter afsluiting van het seizoen. Onze trainers/leiders/vrijwillgers zorgen van vrijdag t/m zondag voor een fantastisch kamp voor onze jeugdleden. Voor een vrijwillige bijdrage, kunt u gebruik maken van onderstaande QR-code!

Vriend(in) van ONA:
    Voor minimaal €20 per jaar, wordt je vriend(in) van ONA! De opbrengst van deze sponsorgelden, gaan hoofdzakelijk naar onze jeugdactiviteiten.
    Waar wordt het sponsorgeld aan uit gegeven?

De stormbaan met Jeugdkamp, shirts en oorkondes met Welp/Pupil van de week.
    - Materiaal voor onze Kangoeroe's.
    - Overige activiteiten van de jeugd zoals carnaval en sinterklaas trainingen.

Wil je geen vriend(in) worden maar wel doneren? Via onderstaande QR-code kun je een donatie doen. Wil je jaarlijks sponsoren? Mail naar sponsoring@korfbalverenigingona.nl. Wij sturen dan alle informatie.

Vriendenloterij:
    Bij de VriendenLoterij bepalen deelnemers zelf welk goed doel zij steunen. Zo kan een deelnemer gaan meespelen voor ONA. Van elk meespelend lot komt minimaal 40% ten goede aan ONA. Speelt u al mee? Bel dan de klantenservice op: 088-0201020 (lokaal tarief) en geef door dat u, uw lot(en) wilt koppelen aan Korfbalvereniging ONA uit Overasselt. Meer hoeft u niet te doen!